loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 61 1395/04/12 نظرات (0)

مرد مورد علاقه ,یافتن شوهر مناسب

انتخاب مرد مناسب را برای ازدواج و گذراندن بقیه عمر

وقتی صحبت از انتخاب فرد مناسب برای گذراندن بقیه عمر با او به میان می‌آید، تنها کسی که می‌تواند مناسب‌ترین و بهترین فرد را برای ازدواج پیدا کند، خود شما هستید. همه ما تفکراتی درباره مرد مورد نظر برای ازدواج و انتظارات خود از زندگی آینده‌مان داریم. در پایین به نکاتی اشاره شده است که به شما کمک می‌کنند تا رویاهایتان را دنبال کنید و با انتخاب آن فرد، با خودتان صادق باشید و بهترین انتخاب را انجام دهید: 

مرد مورد علاقه ,یافتن شوهر مناسب

1- از خودتان بپرسید:

اولین کاری که در هنگام فکر کردن به ازدواج باید انجام دهید این است که از خودتان بپرسید آیا مردی که می‌خواهید با او ازدواج کنید، همان فردی است که در آینده دوست دارید با او زندگی کنید و یا خیر! 

• باید در نظر بگیریدکه آیا او شرایطی را که همیشه به آن‌ها فکر می‌کردید را دارد و یا اینکه دارای خصوصیت فوق‌العاده‌ای است که فکر می‌کنید این اخلاق در بقیه افراد به سختی پیدا می‌شود. به این مساله فکر کنید که آیا او را تحسین می‌کنید و یا ویژگی‌ای دارد که به آن اهمیت می‌دهید و می‌خواهید آن را تا آخر عمرتان حفظ کنید.

• ببینید که آیا او را در آینده خود می‌بینید و فکر می‌کنید که می‌توانید در آینده با کمک یکدیگر به موفقیت‌های خوب و فوق‌العاده دست یابید و یا خیر. 

• با خودتان صادق باشید و ببینید که آیا واقعا احساس خوبی درمورد رابطه خود با او دارید و یا از صمیم قلب می‌خواهید که فرد جدیدی را ملاقات کنید و با او آشنا شوید. 

2- خود را در اولویت قرار دهید:

باید در مورد هدف‌هایتان و کارهایی که می‌خواهید انجام دهید فکر کنید و سپس از خودتان بپرسید که آیا او شما را در رسیدن به آن‌ها حمایت خواهد کرد و می‌تواند قسمتی از آن‌ها باشد یا خیر. مردی که می‌خواهید با او ازدواج کنید باید فردی باشد که همیشه به شما کمک کند تا رشد کنید و در همه زمینه‌ها بهترین باشید.

• شما نیز مانند همین کارها را برای او انجام دهید. از خودتان بپرسید که آیا شما هم تمایل دارید که بدون تغییر دادن او و زندگی‌اش، از او حمایت کنید و به او کمک کنید تا پیشرفت کند یا خیر. 

3- روابط خانوادگی:

داشتن رابطه‌ای خوب با خانواده یکدیگر، مساله بسیار مهمی است. باید بسنجید و ببینید که خانواده او با شما چگونگی رفتار می‌کنند و همچنین درنظر بگیرید که رفتار او با خانواده شما چگونه است؛ چرا که به محض ازدواج کردن، شما یک خانواده می‌شوید و همیشه باید با خانواده یکدیگر در تماس و رفت و آمد باشید. 

• خانواده او را خوب بشناسید. سعی کنید با پدر و مادر او گفتگو کنید. متوجه شوید که آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند و درمورد مسائلی که برای شما مهم هستند، چگونه فکر می‌کنند. 

• خانواده شما باید همسر آینده‌تان را خوب بشناسند. او را دعوت کنید و با یکدیگر غذا میل کنید. کارها را همراه با یکدیگر انجام دهید تا مطمئن شوید که او و خانواده شما رابطه خوبی با یکدیگر برقرار کرده‌اند.

مرد مورد علاقه ,یافتن شوهر مناسب

4- او را بشناسید:

یکی از مهمترین کارایی که باید انجام دهید این است که او را خوب بشناسید. باید طرف مقابل خود را خوب بشناسید؛ چرا که اگر شناخت خوبی از او نداشته باشید و با یکدیگر زندگی مشترک را آغاز کنید، از رفتارهای یکدیگر شوکه خواهید شد و رفتارها و عادات جدیدی را خواهید دید و این مساله خوبی نیست. 

• بدون شناخت کامل از یکدیگر، تصمیم به ازدواج نگیرید. مطمئن شوید که در مورد مسائل مهم رفتار و تفکر مشترکی دارید. 

• با یکدیگر گفتگو کنید. باید با او صحبت کنید و نظراتتان را بیان کنید، تا بر اساس این صحبت‌ها و گفتگوها، کار را به پیش ببرید. از او بخواهید هرگاه احساس کرد که مساله‌ای خوب پیش نمی‌رود، به شما بگوید؛ به خاطر داشته باشید که همیشه این کار را با رعایت احترام انجام دهید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت