loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 53 1395/04/11 نظرات (0)

لباس‌ هایی که هیچ وقت نمی پوشیم

لباس‌ هایی که هیچ وقت نمی پوشیم / سری دوم

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که لباسی بخرید که آن را یکی دو بار بیشتر نمی‌پوشید و در انتها به کنج کمد تبعیدش می‌کنید. با کمی کنترل بر روی خود، می‌توانید از مشکل کمد شلوغ و لباس‌هایی که هرگز آنها را نمی‌پوشید رهایی یابید. در این مقاله که بخش اول آن قبل‌تر منتشر شده، به این می‌پردازیم که چگونه لباس‌هایی که هرگز آنها را نمی‌پوشیم را نخریم.

4. به سبک زندگی‌تان توجه کنید

لباس‌هایتان باید متناسب با سبک زندگی و آب و هوای منطقه زندگی‌تان باشد. برای مثال، لباس یک وکیل بیست و چندساله بسیار با فردی خانه‌دار و 35ساله فرق می‌کند. اگر اکثر لباس‌هایی که می‌خرید متناسب با زندگی فانتزی‌تان است، نه زندگی واقعی‌تان، در نهایت کلی لباس خواهید داشت که هیچ‌کدام شاید به دردتان نخورد.

5. لباس اصلی خود را کشف کنید

یک مد اصلی برای پوشیدن را انتخاب کنید و مطابق آن لباس بخرید. به این ترتیب می‌توانید هر روز حس خوبی در هنگام لباس پوشیدن داشته باشید. البته نه این که هر روز یک لباس را بپوشید. منظور این است که ببینید که چه لباس‌هایی به شما می‌آیند و چه چیزی را دوست دارید بپوشید. برای کشف این موضوع به این توجه کنید که کدام لباس‌ها را بیشتر در ماشین لباس‌شویی می‌اندازید.

لباس‌ هایی که هیچ وقت نمی پوشیم

6. به جنس لباس توجه کنید

شاید 15 دست شلوار داشته باشید اما تنها 3 تا را بپوشید. ممکن است برخی از آنها جنس سفتی داشته باشند و خوب به نظر برسند اما جنسشان پوسستان را اذیت کند. برای پارچه لازم نیست که حتما کارشناس باشید. به پارچه دست بکشید تا ببینید جنسشان برایتان مناسب است یا نه، یا این که این حس را می‌دهد که از مواد بی‌کیفیت ساخته شده و با یک بار در ماشین لباس‌شویی انداختن خراب می‌شود؟

7. مراقب قیمت‌های بالا (و پایین) باشید

گاهی ارزشش را دارد که پول کیفیت را بدهید. اما اگر یک شلوار عالی با قیمتی پایین پیدا کردید بهتر است آنها را بخرید تا این که شلوارهای مارک‌دار بسیار گران‌قیمت بخرید که به شما هم نمی‌آیند. همچنین مراقب بخش تخفیف‌خورده‌ها باشید. ممکن است لباس‌هایی بخرید که ارزان هستند اما آنها را نمی‌پوشید. تنها لباسی را بخرید که در هنگام پرو کردن واقعا عاشقش هستید.

8. کمی بی‌رحم باشید

بخش مهم دیگری از کمد افراد لباس‌هایی است که به آنها هدیه داده شده است. در این‌جا کار دشوار است چون اگر آن هدیه را به خیریه بدهید حس بدی خواهید داشت. اما از سوی دیگر، اگر آن لباس را هرگز نپوشید چطور؟ پس بهتر است آن را به خیریه بدهید. ممکن است کمی ناراحت شوید و ممکن است حتی از شما بخواهند که لباسی که برایتان خریده‌اند را بپوشید. اما کمی بی‌رحم باشید. اگر آنها را به خیریه بدهید کار خیری هم کرده‌اید.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت