loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 61 1395/04/06 نظرات (0)

چهار توصیه برای افراد خلاق و طراحان داخلی

چهار توصیه برای افراد خلاق و طراحان داخلی

آیا می‌خواهید طراح داخلی شوید؟ آیا سایت‌های طراحی داخلی را زیر و رو می‌کنید؟ صنعت طراحی داخلی خانه این روزها رونق فراوانی دارد. کار آزاد در این زمینه راهی عالی برای حضور در این بازار است. این مقاله چهار توصیه به طراحان داخلی دارد که به‌صورت آزاد کار می‌کنند.

توصیه اول: مدرک خوب است، اما استعداد باعث سفارش کار می‌شود

خیلی خود را درگیر این نکنید که برای طراحی داخلی مدرک داشته باشید. اگر مدرکی در این زمینه بگیرید آموزش‌های خوبی خواهید دید، اما مهارت اصلی که نیاز دارید استعداد است. باید بدانید که در فضا هر چیز را کجا بگذارید و اگر این استعداد را داشته باشید استخدام می‌شوید. اگر خانه افراد را خوب طراحی کنید کسی به مدرک داشتن یا نداشتنتان اهمیت نمی‌دهد. به جای آن رزومه کاری قوی‌ای بسازید. حتی اگر لازم شد مجانی کار کنید تا تجربه لازم را به دست بیاورید.

توصیه دوم: بر سر مبلغ کل پروژه صحبت کنید

به‌جای آن که دستمزد ساعتی خود را بگویید، یک قیمت برای کل پروژه تعیین کنید. می‌توانید مبلغ کل پروژه را بر اساس متراژ خانه مشخص کنید. توجه کنید که همه موارد را در نظر بگیرید: مشاوره، زمان طراحی، آوردن وسایل، نصب آنها و حتی جابجایی آنها در صورت لزوم. به علاوه روی چیزهای دیگر که معمولا از قلم می‌افتند هم فکر کنید، مانند پول بنزین و هزینه پارکینگی که می‌پردازید.

 چهار توصیه برای افراد خلاق و طراحان داخلی

توصیه سوم: شعاع کاری خود را مشخص کنید

باید زودتر تصمیم بگیرید که چه مناطقی را تحت پوشش کارتان قرار می‌دهید. آیا تخصص شما در یک منطقه خاص است یا هر جا که کار بود، هر چقدر که دور باشد می‌روید؟ اگر فاصله محل کار تا خانه شما از حد مشخصی بیشتر باشد، باید مبلغ بیشتری دریافت کنید. طراحی خانه نیاز دارد مرتبا به خانه سر بزنید و این کار باعث فرسودگی خودرو شما هم می‌شود. اگر هزینه رفت و آمد شما پرداخت نشود در نهایت شاید حتی ضرر هم بکنید!

توصیه چهارم: برای سبک کاری خود بجنگید

هرچند که شرکت‌هایی که با آنها کار می‌کنید ممکن است سبک خودشان را داشته باشند، اما اطمینان حاصل کنید که می‌توانید زیبایی‌شناسی خود را هم به کار بگیرید. در غیر این صورت کار برای شما غیرجذاب خواهد شد. اگر افراد خلاق احساس کنند در بن‌بست افتاده‌اند و نمی‌توانند کارشان را به شکل دلخواه انجام دهند، هرگز بهترین کارشان را انجام نخواهند داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت