loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 119 1395/04/03 نظرات (0)

کت واک های اسلامی در لندن

کت واک های اسلامی در لندن

طراحی مد و لباس اسلامی توانسته این روزها در تمام نمایشگاه های مد و لباس جهانی جایگاه ویژه ای داشته باشد. در همین رابطه هفته گذشته لندن شاهد برگزاری نمایشگاه بزرگی از لباس های جدید اسلامی بانوان بود.

در این نمایشگاه بزرگ بیش از 90 شرکت از کشورهای مسلمان شرکت کرده بودند و دست اندرکاران آن به بیش از 5 هزار نفر می رسیدند.بازدیدکنندگان این نمایشگاه از مدل های ارایه شده بسیار استقبال کردند و همین مدل های ارایه شده بسیاری از حاضرین را به تهیه لباس هایی با حجاب اسلامی مشتاق کرد.

کت واک های اسلامی در لندن

این اولین نمایشگاه پوشش اسلامی بود که در لندن برگزار می شد.

اهمیت برگزاری این نمایشگاه در لندن به دلیل آن است که لندن مرکز مد جهان محسوب می شود و هرساله برندهای مشهور لباس و مدل ها و سوپر مدل های نامدار جهانی در لندن گرد هم می آیند تا تازه ترین طراحی هایشان را به نمایش بگذارند و برگزاری نمایشگاه مد  و لباس اسلامی در این شهر هم توجه فعالان مد و مدلینگ جهانی را به خود جلب کرد.

خانم «شادیه رمضان» مسئول این نمایشگاه گفت: ما می‌خواهیم که جهان بداند مسلمانان لباس‌های ویژه خود و ذوق و قریحه‌ای والا دارند.

کت واک های اسلامی در لندن

استقبال حاضرین از نمایشگاه مد و لباس اسلامی در لندن دست اندرکاران آن را تشویق کرده که در سال های آینده با قوت بیشتری چنین نمایشگاهی را برگزار کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت