loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 85 1395/04/01 نظرات (0)

زیورآلات تان را در منزل بسازید

زیورآلات تان را در منزل بسازید

برای آن که زیورآلاتی که می خواهید و توان یافتنش را در هیچ گالری ندارید می توانید بدلیجات را به سلیقه دلخواه خود در خانه بسازید.

برای این که زیورآلات را بسازید نیازمند چند ابزار هستید و با داشتن این چند ابزار می توانید همیشه بدلیجات دلخواهتان را بسازید.

برای ساخت زیور آلات اولین قدم تهیه ابزار است.اگر خیلی حرفه ای باشید میتونید ابزار فروانی با کاربرد های مختلف تهیه و استفاده کنید.اما فعلا با همین چند ابزار که جزو مهمترین ها هستند می توان کار را شروع کرد. فقط یادتون باشه کار شما بسیار ظریف است و ابزار مورد استفاده شما نوکهای بسیار ظریفی باید داشته باشند.

زیورآلات تان را در منزل بسازید

 انبر ها :

انبر ( یا دم باریک ) سر گرد 

این وسیله خیلی مهمه واصلا فکر نکنید که میتونید با هر دم باریکی قبلی حلقه های خوبی بسازید . دقت کنید که این نوک کاملا گرد داره. 

انبر ( یا دم باریک ) با ظریفترین نوک 

البته من نوع سر کج اون را ترجیح میدم. دقت کنید که این دم باریک نوک تخت دارد.از این ابزار برای خم کردن یا سفت کردن سیم و حلقه ها و در نصب قفل و ... استفاده میکنید.میتونین به جای انبردست (یا همون گاز انبر ) هم استفاده بشه.

زیورآلات تان را در منزل بسازید

سیم چین ظریف

جهت قطع کردن و بریدن سیم و زنجیر و ... یک قیچی کوچکهمان قیچی های ظریفی که برای ناخن گرفتن استفاده میشه. از این در بریدن نخ و ... استفاده زیادی خواهید داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت