loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 107 1395/03/29 نظرات (0)

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت

این مقاله در 2 بخش آماده شده که 4 موردی که در ادامه ارائه می‌شوند به عنوان بخش اول این مقاله به شمار می‌روند و هفته بعد منتظر بخش دوم مقاله و 4 مورد بعدی باشید.

1. از کرم پودر نرم و سبک استفاده کنید.

میزان استفاده از کرم پودر روی صورتتان را کاهش دهید. آرایش سنگین باعث می‌شود که چین و چروک به تمام خطوط صورتتان نفوذ کنند. خانم سندی لینتر، متخصص آرایش و نویسنده کتاب بیداری آرایش می‌گوید: "آرایش کردن چین و چروک را نمی‌پوشاند." خانم لینتر پیشنهاد می‌کند: "ابتدا از پرایمر استفاده کنید، سپس سطح کمی از یک کرم پودر نرم و سبک روی صورتتان بمالید. سعی نکنید همه چیز را پنهان کنید، در عوض با آنها کنار بیایید. اگر یک نگاه کلی به صورتتان کنید، می‌بینید که چین و چروک‌ها کامل و دقیق پوشانده نمی‌شوند. اما اگر آرایشی که انجام می‌دهید را با عشق و علاقه و مناسب سن خود انجام دهید، عالی به نظر خواهید رسید."

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت

2. هر روز آرایش کنید.

اگر هر روز مقدار کمی آرایش روی صورتتان انجام دهید، البته به صورت حرفه‌ای، احساس بهتری نسبت به زیبایی صورت خود پیدا خواهید کرد. خانم لینتر می‌گوید: "آرایش، اثراتی نرم و درخشان روی صورت شما دارد. اگر قصد ندارید از آرایش زیادی استفاده کنید، بهتر است حداقل ریمل چشم و مژه‌های خود را بزنید."

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت

3. روی چشم هایتان حساب ویژه‌ای باز کنید.

خانم Linter برای آرایش بسیاری از مشتریان خود از چشم هایشان شروع می‌کند. ابتدا با استفاده از یک پرایمر سایه چشم برای نرم کردن پلک‌ها استفاده می‌کند. سپس او برای بزرگتر جلوه کردن چشم‌ها از مداد چشم قهوه‌ای یا سیاه تیره استفاده می‌کند. برای بالای پلک‌ها هم سایه‌های خنثی چشم را انتخاب می‌کند. آخرین مرحله از کار هم ریمل زدن به مژه‌ها و پیچ و تاب دادن‌های حرفه‌ای به آنهاست. در نتیجه این آرایش، چشم‌ها بزرگتر و براق‌تر به نظر می‌رسند.

۸ ترفند آرایشی برای جوانتر شدن پوست صورت

4. گود‌های تیره پایین چشم را کاهش دهید.

پنهان کردن گودهای تیره پایین چشم کار بسیار سختی است. اما شما می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر که رنگ آن نسبت به رنگ پوست شما یک درجه روشن‌تر است این تیرگی‌ها را کاهش دهید. آقای نلسون لی نوویک، فوق تخصص زیبایی و نویسنده کتاب «در هر سنی که هستید جوان‌تر به نظر برسید» می‌گوید: "قانون آرایش می‌گوید استفاده از وسایل روشن‌تر باعث برجسته شدن آرایش شما و استفاده از وسایل تیره‌تر باعث براق‌تر جلوه کردن آرایش شما می‌شود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت