loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 45 1395/03/24 نظرات (0)

با جان طبیعت جذاب شوید

با جان طبیعت جذاب شوید

سنگ ها تکه هایی از جان طبیعت هستند که در زیورآلات به کار گرفته می شوند. عقیق از جمله سنگ های پرطرفدار در ساخت زیورآلات است. این سنگ انواع مختلف دارد.

عقیق

عقیق یک نوع سنگ کلسدونی با نوارهای متحدالمرکز است. نوارها می توانند چند رنگ متفاوت یا هم رنگ باشند. شفافیت عقیق ها از شفاف تا کدر تغییر می کند. عقیق ها به شکل گرد یا مغز بادامی هستند. برآمدگی ها با سایز های از یک شکستگی 1 اینچی تا محیطی از چندین یارد تغییر می کنند. تصور می شد که نوارهای عقیق به تدریج در سوراخ هایی، که با حباب های گاز از یک محلول سیلیسی، متبلور شده اند. اخیراً تئوری که آرایش آنها همزمان با ضمیره (Matrix) سنگ بوده است، مورد حمایت قرار گرفته است.

با جان طبیعت جذاب شوید

عقیق شجری

این سنگ به موکا استون هم معروف است. عقیق شجری، کلسدونی بی رنگ، خاکستری – سفید، مات با تثرات درختی یا سرخسی است. شجرات ادخال ها آهن یا منگنز با رنگ قهوه ای یا سیاه است. با وجود ظاهر شان، هیچ ربطی به دنیای مواد آلی ندارد اما بیشتر شبیه اثرات کریستال های یخ روی پنجره در پاییز می باشد.

عقیق سنیک: یک عقیق شجری که ادخال های شجری شبیه تصاویر مناظر طبیعی در رنگ های قهوه ای یا مایل قرمز می باشد.

با جان طبیعت جذاب شوید

عقیق خزه ای

عقیق خزه ای کلسدونی بی رنگ، مات با ادخال های سبز هورن بلند (یاکلرایت) در طرح های شبه خزه ای رنگ عقیق های خزه ای پس از اکسید شدن آهن هورنبلند قهوه ای و قرمز است. به صورت پر کننده در ترک ها یا سنگریزه ها ظاهر می شود. صفحات نازک به کار می رود تا تصاویر شبیه خزه ای به طور موثر دیده می شود.

با جان طبیعت جذاب شوید

عقیق دروغین

این سنگ (به نام کوارتز پلی هدریک هم نامیده می شود.): داخلش شبیه عقیق است. با لایه بندی و باز شدگی. با وجودیکه خارجش شبیه برآمدگی نیست اما شکل هندسی دارد.

با جان طبیعت جذاب شوید

عقیق لوله ای:

عقیق با تیوپ های فراوان ( کانال های تغذیه قدیمی) بازشدگی کانال ها معمولاً به صورت متحدالمرکز حاشیه دار می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت