loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 89 1395/03/22 نظرات (0)

هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی


هفتگانه موثر بر افسردگی

افسردگی برای کسانی که به آن دچار می‌شوند یک موقعیت بسیار وحشتناک است.اما متاسفانه درمان  آن به دلیل ترس از قبول آن و یا قضاوت شدن توسط اطرافیان نادیده گرفته می‌شود. در هر حال چناچه شما فکر می‌کنید که به افسرگی دچار شده اید درمان ضروری است. علاوه بر اختلالات روانی ناشی از این بیماری،‌ ظاهر بیمار نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و ما اینجا هستیم تا شما را از عوارض جانبی این بیماری آگاه کنیم.

هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره هفت:افسردگی و اشتها

تعجبی ندارد که با بروز افسرگی، پرخوری‌های احساسی، موجب افزایش وزن افراد شود. اما بیشتر دیده می‌شود که فرد افسرده از خوردن امتناع کرده و دچار کاهش وزن می‌شوند. علت آن عدم تعادل شیمیایی است و خستگی نیز سبب از دست دادن اشتها می‌شود.

هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره شش:ریزش مو

از نشانه‌های فیزیکی افسردگی، از دست دادن مقدار زیادی از موهاست. افراد افسرده دچار استرس‌های غیر ضروری می‌شوند. بیشتر افراد افسرده تحت استرس دچار عاداتی همچون کشیدن یا کندن موهایشان می‌شوند.چنانچه افسرده هستید تلاش کنید تا حد امکان اصلا به سر خود دست نزنید.


هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره پنج:وضعیت

خستگی همراه با افسردگی بسیار متداول است. به دلیل کمبود انرژی دراین افراد آنها قادر به ایجاد انگیزه درونی برای حفظ یک حالت مثبت در خود نیستند.اگرآنها مواظب خود نباشند این نوع از وضعیت، عادت‌شان شده و تا پایان عمر در زندگیشان در جریان خواهد بود.


هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره چهار:ظاهر چشم‌ها

چشمان پف آلود در افراد افسرده بسیار متدول است.این افراد در اکثر مواقع به خاطر سطح بالای احساسات، در زمان‌های زیادی مشغول گریه کردن هستند.گریه‌های دوره‌ای با استرس فراوان باعث هجوم خون به چشم‌ها می‌شود که تاثیرات طولانی مدتی در ظاهر چشمان شما دارد پس باید در جهت کاهش استرس روزانه این افراد کوشید.


هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره سه :آکنه

از عوارض دیگری که با استرس و احساسات زیاد همراه است آکنه است. استرس نه تنها باعث افزایش سطح هورمون کورتیزول می‌شود  بلکه موجب جوش زدن می‌شود. احساساتی شدن زیاد باعث تولید هورمون‌های بیشتری شده که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شود. بهترین راه برای مبارزه با این حالت استفاده روزانه از پاک کننده‌های صورت است.

هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره دو:حرکات آرام

به دلیل خستگی ناشی از افسردگی، فرد دچار حرکات آهسته می‌شود که این در ظاهر شما بسیار موثر است اما اگر به آن دقت نکنید اصلا متوجه آن نخواهید شد. بیشترین دلیلی که شما می‌خواهید بر این حالت غلبه کنید مورد پرسش قرار گرفتن از جانب دوستان و خانواده است.


هفت گانه موثر برافسردگی,افسردگی

شماره یک:زخم ها

زمانی که افسردگی شدت گیرد، زخم شدن بدن اهمیت جدی پیدا می‌کند.این مورد بیشتر در نوجوانان رایج است اما در بزرگسالان هم مسئله ساز است. به هرحال این موضوع می‌تواند به عنوان یکی از نشانه‌های افسردگی در ظاهر شما تاثیر گذار باشد. این زخم‌های عمیق هیچ گاه از بین نمی‌روند حتی بعد از درمان افسردگی آنها میتوانند یادآور روزهای تیره شما باشند.

امیدوارم که از مطالب گفته شده در خصوص عوارض جانبی افسردگی به خوبی استفاده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت