loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 213 1395/03/13 نظرات (0)

 کیت میدلتون

کت برند زارا که کیت میدلتون بر تن کرد طی 48 ساعت تمام شد

هیچ تردیدی نیست که کیت میدلتون تبدیل به چهره الهام بخشی برای میلیون ها دختر درسرتاسر جهان شده است و کاملا طبیعی است که لباس ها و زیورآلاتی که او انتخاب می‌کند، در عرض چند ساعت به اتمام برسند؛ ازگردن‌بند گرفته تا پالتو کیت برای یکی از رویدادهایی که برای جشن تولد نود سالگی ملکه الیزابت انگلیس برگزار شده بود، یک کت قرمز رنگ مارک زارا به قیمت ۵۰ یورو را برتن کرده بود و ۴۸ ساعت طول نکشید که تمام سایزهای تولید شده از این کت به فروش رسیده و تمام شد.

 کیت میدلتون

او در شوی Windsor Horse بود که با این کت قرمز آستین بلند ظاهر شد. این درحالی است که در وب سایت رسمی زارا، این محصول به عنوان یک کت اسپورت معرفی شده ولی بیشتر می‌توان آن را ترکیبی از یک پالتوی گشاد و یک کت دانست. کیت این کت را بر روی یک پیراهن شیک و سفید مارک Dolce & Gabbana که ۶۰۰۰ یورو قیمت دارد پوشیده بود. اندکی بعد از انتشار عکس‌هایی از این مراسم بود که سیل عظیمی برای خرید این کت زارا به جریان افتاد. تقلید از سبک لباس پوشیدن کیت، کار غیرممکنی نیست؛ چرا که او معمولا از لباس‌هایی با قیمت مناسب که تهیه اش برای اقشار متوسط جامعه نیز ممکن است، استفاده می‌کند و به عنوان مثال بارها لباس‌هایی از برند Inditex را برتن کرده. این اولین باری نیست که کیت میدلتون از برندهای اسپانیایی لباس تهیه کرده و به فروش سریع آن محصولات خاص کمک می‌کند.

 کیت میدلتون

کیت یک بار هم یک گردن‌بند ۱۹ یورویی زارا را به گردن انداخته بود و آن را با لباس مارک Rolland Mouret ش ست کرده بود که همین سبب شد تا موجودی این گردن‌بند ارزان زارا خیلی سریع به صفر برسد.

 کیت میدلتون

استقبال از سبک لباس پوشیدن کیت، به خود او خلاصه نمی‌شود و لباس‌هایی که او برتن فرزندانش می‌کند نیز طرفداران خاص خودش را دارد. چند هفته پیش بود که در جریان دیدار رسمی کیت و خانواده اش با باراک اوباما و همسرش، او یک اورکت سفید رنگ ۳۴ یورویی را برتن پسرش کرده بود و همین باعث شد تا در عرض چند ساعت، تمام نمونه‌های مشابه این محصول به فروش برسند. پتوی کوچکی که او در هنگام مرخص شدن از بیمارستان پس از زایمان دخترش به دور او پیچیده بود هم ساعاتی بعد در بازار یافت نمی‌شد.

البته این اولین باری نیست که اعضای خانواده‌های سلطنتی در اروپا، از برندهای محبوب، لباس‌هایی با قیمت مناسب خریداری می‌کنند؛ ماری، عضو خانواده سلطنتی دانمارک، ویکتوریای سوئدی و مت ماریت نروژی بارها و بارها لباسهای برند H&M را خریداری کرده اند و ملکه لتیزیا، ملکه اسپانیا هم معمولا لباس های Massimo Dutti، Mango و Zara را برتن می‌کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت