loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 141 1395/03/09 نظرات (0)

5 ترفند برای داشتن تناسب اندام و کاهش وزن

https://rozup.ir/view/1580045/wWw_LiteMode_iR_17.jpg

خانم ساتینا اوبرشلاگ و راه‌های پیشنهادی او برای کاهش و حفظ وزن

1. مثبت فکر کنید

کاهش وزن قبل از هر چیزی از درون انسان نشأت گرفته و آغاز می‌شود. افکار و نگرش‌های منفی می‌تواند به شکست و ناامیدی منجر شود، اما مثبت‌اندیشی و خوش‌بینی شادی و موفقیت را برای انسان به ارمغان می‌آورد. در هر کاری که انجام می‌دهید، مثبت اندیش باشید.

5 ترفند برای داشتن تناسب اندام و کاهش وزن

2. اهداف هوشمندانه و دقیق تعیین کنید

نگویید که فقط قصد دارید وزن کم کنید چون این هدف بیش از اندازه کلی است و به نتیجه‌ای نمی‌رسد. هدفی که انتخاب می‌کنید باید خاص باشد – تک تک کیلوگرم و گرم هایی که قصد دارید کم کنید، چارچوب زمانی که قصد دارید در آن مدت وزن کم کنید – این هدف، واقع بینانه‌تر و قابل دسترسی است. حالا می‌توانید کاملا حساب و کتاب وزن خود را در دست داشته باشید.

3. همیشه آماده باشید

همیشه غذای بسته‌بندی شده در محل کار یا در سفر همراه خود داشته باشید. در کیف خود همیشه غذایی برای ته‌بندی داشته باشید تا از گرسنگی و زیاده‌روی در خوردن وعده‌های اصلی جلوگیری کنید. یادتان باشد همیشه یک کیف ورزشی شامل وسایل اولیه تمرین کردن در ماشین خود داشته باشید تا برای تمرین کردن جای هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نماند.

4. وعده‌های غذایی کوچک و راضی کننده بخورید

به جای اینکه به مدت طولانی گرسنه بمانید و وقت شام جبران کنید و هر چیزی که به دستتان رسید ببلعید، سعی کنید از خوردن وعده‌های غذایی کوچک‌تر اما با تعداد بیشتر در طول روز که حاوی کربوهیدرات‌های سالم و پروتئین‌های بدون چربی باشند لذت ببرید.

5 ترفند برای داشتن تناسب اندام و کاهش وزن

5. قدم‌های منطقی بردارید

تمرکز خود را بر انتخاب یک گزینه سالم و در لحظه معطوف کنید، اصلا اهمیتی ندارد که گزینه انتخابی تان چقدر بزرگ یا کوچک باشد. بعد از خوردن وعده غذایی، میان وعده یا تمرین کردنتان، به خودتان افتخار کنید که یک قدم به هدف بلند مدتتان نزدیک‌تر شده اید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت