loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 183 1395/03/03 نظرات (0)

انتخاب اکسسوری و لوازم جانبی لباس


انتخاب اکسسوری و لوازم جانبی لباس

انتخاب لوازم جانبی لباس‌ها یا همان “اکسسوار” ها همیشه کار چندان راحتی نیست. همه ما گاهی از خودمان می‌پرسیم ” آیا این کیف به این کفش می‌آید؟” یا “این گوشواره‌ها مناسب آن گردن‌بند هستند؟” اما همیشه وقت برای انتخاب بهترین‌ها نداریم. گاهی لازم است برای وقت‌هایی که عجله دارید یا می‌خواهید به سر کار بروید و وقت کافی برای پاسخ به چنین پرسش‌هایی ندارید، مجموعه‌ای از وسایلی را داشته باشید که به تمام لباس‌ها می‌آیند.


این هشت اکسسوار همان‌هایی هستند که باید آماده داشته باشید:

گوشواره حلقه‌ای طلایی

گوشواره حلقه‌ای باید به اندازه‌ای که خوب به چشم بیاید بزرگ باشد؛ اما نه آن‌قدر بزرگ که ظاهرش را از دست بدهد. چنین گوشواره‌ای می‌تواند هر روز و با هر لباسی هماهنگ شود.


کیف دوشی چرم مشکی
این می‌تواند کیفی باشد که به اندازه کافی برق و جلوه برای رفتن به سر کار را دارد و البته جای کافی برای گذاشتن وسایل در هم و بر هم نیز دارد.


بوت شتری رنگ
بوت به خصوص بوت شتری رنگ کفشی است که به هر لباسی از شلوار جین تنگ تا دامن می‌آید. چنین کفشی را می‌توانید با لباس‌هایی از همین طیف رنگی یا لباس‌های سبز و قرمز ست کنید.


دست‌بند طلای ساده
باید این را بپذرید که زمان دست‌کردن دست‌بندهای زیاد روی مچ به پایان رسیده است؛ بنابراین یک دست‌بند ساده طلا می‌تواند جای همه آن‌ها را بگیرد و شیک‌تر به نظر بیاید.


عینک پوست لاک‌پشتی
یک عینک با طرح پوست‌ لاکپشتی با رنگ سیاه و سفید همان چیزیست که می‌تواند در تمام فصول روی چشم شما بنشیند و خود را با هر لباسی از تابستانی گرفته تا پاییزه هماهنگ کند.


انگشتر مهره‌دار
انگشترهای پر زرق و برق مهمانی خیلی زیبا هستند اما وقتی می‌خواهید انگشتری به دست کنید که کمی جلوه داشته باشد و به راحتی جلا پیدا کند، همین انگشترهای مهره‌دار گزینه‌های خوبی هستند.


کتانی سفید
کتانی سفید کفشی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و البته به لباس‌های ساده و معمولی می‌تواند جلوه خوبی ببخشد.


گردن‌بند ساده هرروزه
و در نهایت، یک زنجیر ساده گردنی که اگرچه از لحاظ قیمتی فاصله زیادی با گردن‌بندهای برلیان دارد اما به همان زیبایی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت