loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 101 1395/01/09 نظرات (0)

انتخاب لباس مجلسی برای خانمهای درشت اندام
انتخاب لباس مجلسی برای خانمهای درشت اندام

روش اول در انتخاب لباس مجلسی: لباسی مجلسی دقیقا سایزتان باشد

یکی از راحت ترین راه های برای لاغر دیده شدن این است که لباسی مجلسی شما دقیقا سایزتان باشد. زمان انتخاب لباس مجلسی ، سراغ لباس های تنگ و یا گشاد نروید. این لباس ها شما را چاق تر می کند. لباس تنگ پوشیدن امکان تحرک شما را کم می کند و عذاب آور است و هم چنین باعث چین و چروک در جاهای چاق بدنتان می شود.

روش دوم در انتخاب لباس مجلسی: سعی کنید لباس یقه هفت بپوشید

لباس هایی که یقه آنها به شکل V است و یا اصطلاحا یقه هفتی هستند ، هوشمندانه ترین انتخاب برای کسانی است قدشان کوتاه است. چون که قد بلندتر و کشیده تر به نظر می آیند. لباس مجلسی های یقه هفت باعث می شود نگاه افراد به سمت بالا تنه برود تا پایین تنه که معمولا چاق تر است. .برای بهتر کردن این ترکیب از لباس هایی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند و همچنین از گردنبند برای تزئین و جلب نظر بیشتر استفاده کنید.

روش سوم در انتخاب لباس مجلسی: دامن های کوتاه و تا بالای زانو بپوشید

راه دیگر برای قد بلندتر به نظر رسیدن ، پوشیدن دامن کوتاه است. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. وفتی دامن کوتاه می پوشید نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب می شود و اتوماتیک باعث می شود قدبلند تر دیده شوید.

البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. همچنین از پوشیدن دامن های بلند خود داری کنید.

روش چهارم در انتخاب لباس مجلسی: لباس های با طرح ها و خطوط عمودی بر بپوشید

اگر میخواهید لاغرتر دیده شوید باید قدبلند تر به نظر بیایید. لباس هایی با طرح ها و خطوط عمودی کمک می کند که بلندتر و باریکتر دیده شوید. خطوط عمودی چشم ها را به بالا و پایین خواهند کشید و نا خود آگاه شما را کشیده تر و لاغرتر به نظر می آیید.

روش پنجم در انتخاب لباس مجلسی: کفش پاشنه بلند بپوشید

کفش های پاشنه بلند شما را قد بلندتر و ناخودآگاه پاهای شما را کشیده تر نشان خواهد داد. حتما لازم نیست پاشنه کفش شما خیلی بلند باشد. حتی اگر چند سانتی متر پاشنه داشته باشد کافی است که شما را لاغر تر و قدبلند تر نشان دهد. بهتر است پاشنه کفشتان زیر 8 سانتی متر باشد تا شیک پوش تر به نظر برسید.

انتخاب لباس مجلسی برای خانمها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت