loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 13493 1395/01/05 نظرات (2)

خلاصه قسمت آخر سریال ترکی پویراز کارایل

خلاصه قسمت آخر سریال ترکی پویراز کارایل

مجموعه تلویزیونی درام پویراز کارایل (Poyraz Karayel) ساخته هایری اصلان در کشور ترکیه می باشد. این سریال محصول سال 2015 است ، که در 140 قسمت 100 دقیقه ای فیلم برداری شده است. در این سریال هنرمندانی همچون : ایلکر کاللی(İlker Kaleli) , بورجین ترزیوغلو(Burçin Terzioğlu), موسی اوزونلر(Musa Uzunlar) و.... به ایفای نقش می پردازند.سریال پویراز کارایل, خلاصه داستان سریال پویراز کارایل, عکمسهای سریال پویراز کارایل, بازیگران سریال پویراز کارایل, عکسهای پویراز کارایل, فیلم ترکی پویراز کارایل, پویراز کارایل, بیوگرافی پویراز کارایل, پویراز کارایل در سریال پویراز کارایل, عایشه گل در سریال پویراز کارایل, عکسهای عایشه گل در سریال پویراز کارایل, قسمت آخر سریال پویراز کارایل, عاقبت پویراز کارایل و عایشه گل در سریال پویراز کارایل, بیوگرافی و عکس بازیگر نقش عایشه گل, بیوگرافی احمد در سریال پویراز کارایل, بیوگرافی بحری در سریال پویراز کارایل, دسپینا در سریال پویراز کارایل, صدر الدین در سریال پویراز کارایل, تصاویر پویراز کارایل

خلاصه داستان:

پویراز (Poyraz Karayel) یک پلیس قدیمیه که سعی داره با بازی با زندگی سرپا بمونه . برای اون تنها چیزی که در زندگیش نمیتونه ازش بگذره تنها پسرشه . پسرش از طرف شوهرزنش از دستش درآمده . در حالیکه در تلاشه تا پسرشو پس بگیره ، رییسش پیشنهادی بهش ارائه میکنه . پیشنهاد اینه که در میان یک رییس مافیا و گروهش نفود کنه و اطلاعاتی رو به مرکز امنیت پلیس بیاره . در حالیکه این اتفاقات در حال رخ دادنه پویراز عاشق عایشه گول میشه . ولی متاسفانه عایشه گول دختر پدر مافیا بحری اوممان ( همون کسی که پویراز برای گرفتن اطلاعات رفته پیشش ) است .

قسمت آخر سریال پویراز کارایل

اگر شما هم از طرفداران سریال ترکی پویراز کارایل هستید ، با مجله زیبایی لایت مد همراه باشید تا به زودی قسمت آخر این سریال را برای مشاهده آماده کنیم . در ادامه می توانید تصاویر بازیگران و قسمت های مختلف این مجموعه را تماشا کنید .

آخرین قسمت بزودی .....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط b در تاریخ 1395/06/25 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

این سریال قبلاضبط شده

این نظر توسط pezhman در تاریخ 1395/04/24 و 8:53 دقیقه ارسال شده است

این سریال زبان اصلیش تموم شده اگه شده چند قسمت هستش؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت