loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 291 1394/12/20 نظرات (0)

تغذیه دختران نوجوان وقتی در سن رشد هستند

تغذیه دختران نوجوان وقتی در سن رشد هستند

برای دختر خانم های نوجوان در سن رشد

دختران نوجوان وقتی در سن رشد هستند، سوالات بسیاری دارند، چیزهای زیادی که باید یاد بگیرند، کارهایی که نمی دانند چگونه باید انجام دهند و … این مطلب ویژه دختران نوجوان است درباره چیزهایی که باید در مورد بزرگ شدن بدانند!

دختران اغلب در رژیم غذایی هستند. بیایید در رابطه با این مسئله صحبت کنیم زیرا بسیاری از ما رابطه عذاب آوری با غذا داریم. دوست نداشتن بدن خود و ناتوانایی در لذت بردن بدون گناه از غذا, باعث از دست دادن یک سرگرمی خوب در طول زندگیتان می شود.

شما و شاید دوستانتان اکثرا احساس خیلی بدی در مورد غذا دارید. دلتان می خواهد که لاغرتر از این باشید و کمتر غذا می خورید، رژیم های سخت می گیرید و تا حد مرگ خودتان را شکنجه می دهید؟ برای اینکه هم متناسب و سلامت باشید و هم از غذا خوردن لذت ببرید چند توصیه برای شما داریم:

1 تنها زمانی غذا بخورید که گرسنه باشید

هر روز شما با وسوسه هایی مواجه می شوید. غذا بخش بزرگی از تولد, تعطیلات و حتی دیدار با دوستانتان است. شما با یک رژیم غذایی که فقط باعث می شود همه چیز بدتر شود خودتان را از غذاهایی محروم می کنید و به بدن خود هنگامی که میگوید ” گرسنه است ” توجه نمی کنید.

اگرچه آسان نیست اما سعی کنید زمانی غذا بخورید که احساس گرسنگی میکنید. به بدنتان گوش دهید، به آنچه که میخورید, چرا میخورید و بعد از خوردن چه احساسی دارید، این مورد بخش مهمی از تغذیه سالم است.

2 از رژیم غذایی یویویی دوری کنید

مطمئنا رژیم غذایی معجزه ای شما درهفته چند کیلو از وزنتان را ذوب میکند, اما طی چندماه وزنتان به نقطه شروعتان بر می گردد و اغلب حتی بیشتر از آن.

Nanci Ginty Butter که در زمینه مراقبت از دختران در جامعه فعالیت میکند میگوید: رژیم غذایی یویویی بسیار بدتر از حمل چند کیلو وزن اضافیست.

با اینگونه رژیم های غذایی در طول زمان وزن بیشتری بدست می آورید و همینطور چربی بیشتری.

تغذیه دختران نوجوان وقتی در سن رشد هستند

3 بدانید که شما خیلی بهتر از آنچه که میبینید، هستید

کاترین استایز آدیر که در زمینه اختلالات خوردن در دانشکده پزشکی هاروارد مطالعاتی انجام داده است میگوید: دختران فکر می کنند آنطوری که به نظر میرسند خیلی مهمتر از کاریست که انجام می دهند. دختران در هر سایز و اندازه ای که باشند باید کسی مانند یک پزشک به آنها بگوید که به اندازه کافی زیبا و لاغر هستند، پس خودتان این کار را برای خودتان انجام دهید و همیشه به خود بگویید که زیبا و دوست داشتنی هستید!

4 بدانید چرا پرخوری می کنید!

وسواس در خوردن و نخوردن مواد غذایی برایتان بد است. شاید ظاهرا ساده باشد و فکر کنید فقط در مورد مواد غذاییست نه در همه چیز.

اما در این مورد چه احساسی در مورد خودتان دارید؟ شما دوست ندارید ببینید که چطور هستید یا چه کسی هستید. از دست دادن وزن مشکلتان را حل نمیکند. دقت کنید که چقدر زمان و انرژیتان صرف نگرانی در مورد اندازه و وزنتان میشود. اگر فکر کردن به غذا یا احساس بد در مورد بدنتان همیشه و در همه حال همراهتان است, باکسی که به او اعتماد دارید صحبت کنید مانند پزشکتان , مشاور مدرسه و یا مادرتان.

5 به تبلیغات رسانه ها و مدل ها توجه نکنید

خیلی سخت است که به مدلهای فریبنده مختلف نگاه کنید و در مورد آنچه که از خود در آینه میبینید احساس بدی نکنید. حقیقت این است که اکثر مدلها مانند یک مدل واقعی نیستند. استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری باعث میشود که مدل بلندتر, لاغرتر و فریبنده تر به نظر آید. سعی کنید یک تفکیک رسانه ای از هر مدل یا عکسی که از آن میبینید را در نظر بگیرید.

منبع: آی بانو دات آی آر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت