loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 77 1394/12/18 نظرات (0)


هفت لکه ای که در روزهای عید دردسرساز می شود!


هفت لکه ای که در روزهای عید دردسرساز می شود!


هفت لکه ی دردسر ساز

بعد از یک دورهمی دوستانه، یا یک مهمانی خانوادگی، هیچ چیزی به اندازه ی یک لکه ی قهوه، چای یا …آدم را اذیت نمی کند. این لکه ها اگر باقی بمانند ممکن است زیبایی منزل شما را خدشه دار کند، اما اگر به موقع وارد عمل شوید به راحتی تمیز و فراموش می شوند. با این روش های ساده می توانید از شر هفت لکه ی دردسر ساز خلاص شوید.

تمیز کردن لکه ی خاکستر

میزی که از خاکستر سیگار تیره شده را می توانید با کمی آب لیمو تمیز کنید. همچنین لکه های داخل زیر سیگاری را نیز با آب لیمو و کمی نمک می توانید براحتی از بین ببرید.

از بین بردن لکه های روی شیشه

از بین بردن لکه های روی سطوح شیشه ای آنطور که به نظرتان می آید سخت نیست. به هیچ عنوان برای از بین بردن این لکه ها از سیم ظرفشویی یا چیزی شبیه آن استفاده نکنید. به روی دستمال های اسفنجی، قدرت جذب بالایی دارند، کرم پاک کننده (مثل محصولات CIF) بریزید و سطح را تمیز کنید. با این کار شیشه خش نمی افتد و تمیز می شود. همچنین با اضافه کردن نمک به شیشه شوی و شستن شیشه ی پنجره ها می توانید شیشه های شفاف تری داشته باشید.

از بین بردن لکه ی برچسب

با آغشته کردن سطح برچسب به کمی روغن، به راحتی میتوانید آن را بردارید. راه دیگر، گرفتن سشوار بر روی برچسب است. گرما باعث کنده شدن برچسب می شود.

لکه های روی فنجان

فنجان هایی که لکه های چای یا قهوه بر روی آنها مانده است را با نمک پاشیدن بر روی پوست لیمو یا پرتقال و کشیدن پوست بر روی لکه می توانید از بین ببرید.

از بین بردن لکه ی قهوه

اگر روی لباس و یا فرش تان لکه قهوه افتاد، آن را با آب سرد بخیسانید، سپس آن را با گلیسیرین لکه را از بین ببرید.

لکه ی پوست گردو بر روی دستان

ابتدا با یک پنبه ی آغشته به سرکه دستانتان را پاک کنید، سپس با آب سرد شستشو دهید. حالا دستانتان را با آب گرم بشویید. با این کار لکه ی پوست گردو به کلی از بین می رود.

لکه ی سیگار روی قالی

بهترین راه برای از بین بردن لکه ی سیگار از روی فرش، به آهستگی کشیدن سمباده ی نرم روی جای لکه است. سپس با شوینده ی فرش آن جا را تمیز کنید.

منبع: ۲نفره داتکام


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت