loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 115 1394/08/18 نظرات (0)

اکسسوار مردانه | استایل جذاب آقایان با پاپیون!

https://rozup.ir/view/908316/wWw_LiteMode_iR_6-%20Copy_552746.jpg

به نظرتون کراوات بستن از چه زمانی بین آقایون مرسوم شد؟

استفاده از کراوات وپاپیون،‌برای اولین بار به کی وکجا وبرمی گرده؟

اگر شما هم دوست دارید جوب این سوالات رو بدونید،‌با ما همراه باشید .....

در قرن هفدهم ، زمانی که فرانسه در گیر ودار جنگ پروس بوده،‌گروهی از مزدوران این جنگ همیشه، یک دستمالی رو دور گردشون می بستن، که به همین خاطر همه اونها رو به اسم قایون کراواتی صدا می کردند،‌چون قبل از اونها کسی این کارو نمی کرده، بعد از تموم شدن جنگ در قرن های هجدهم ونوزدهم، برای اولین بار طراحان فرانسوی از همین دستمال گردن ها ایده گرفتن و کراوات های امروزی رو طراحی کردن، وما امروز ه شاهد استفاده گسترده از کراوات هستیم.

پاپیون هم استفاده مشابهی مانند کراوات داره، وبرای شیک ومنحصر به فرد بودن آقایون، یکی از ضروریات محسوب می شه.، حالا ما در شیکسون می خوایم سه برند خیلی معروف که پاپیون های خاص وشیکی رو طراحی کردن،‌به شما معرفی کنیم.

LOLICU:

این برند زاییده افکار یک مهاجر ایتالیایی است به نام    Paolo Lolicata  ، پالو در میلان به دنیا اومده، واین برند رو با الهام از فرهنگ وهنر وطن خود ش یعنی ایتالیا طراحی کرده، مادر پالو خیاط بوده وبه گفته خودش تمام لباس هاش رو مادرش می دوخته، وهمین استعداد از مادرش به او هم به ارث رسیده وحالا اون با الهام از همون دوخت های مادرش این پاپیون های جذاب رو طراحی می کنه،‌طرح های پالو خیلی خاصه وشما مثل این ها رو به سختی می تونید پیدا کنید،‌پالو همیشه یه شعاری داره که می گه، هر طرح پاپیون های من نشون دهنده یکی از طرح های مادرمه!

اکسسوار مردانه | استایل جذاب آقایان با پاپیون!

his handsome self

این برند هم نام یکی از شرکت های شاخص در تولید اکسسور های مردانه است، این برند به صورت تخصصی پاپیون ودستمال گردن تولید می کنه. دو ویژگی شاخص تولیدات این برند،‌ دست دوز بودن واستفاده از مرغوب ترین مواد هست، Rohan Browne موسس این کمپانی می باشد.

اکسسوار مردانه | استایل جذاب آقایان با پاپیون!

B.TIES

این برند هم حاصل همکاری چهار دوست می باشد، که تصمیم می گیرند یک شرکت تولید پاپیون رو راه اندازی کنند، همین طور که در تصاویر هم مشاهده می کنید الگوهای این پاپیون ها منحصر به فرده وهمین امر منجر به معروفیت این برند شده.


اکسسوار مردانه | استایل جذاب آقایان با پاپیون!

اکسسوار مردانه | استایل جذاب آقایان با پاپیون!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت