loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 139 1394/08/14 نظرات (0)

رعایت مراقبت‌های پوستی,نوع پوست

رعایت مراقبت‌های پوستی برای خانم‌ها 40 سال به بالا

سن چهل سالگی در خانم‌ها، سن حساسی برای پوست است. وقتی وارد دهه چهارم زندگی می‌شوید، کم‌کم متوجه چروک‌های ریز و خطوط نازکی دراطراف چشم، دهان و پیشانی می‌شوید. مهم‌تر از آن اینکه، کم‌کم چهره‌ شما به چهره‌ای گرفته و خسته تبدیل می‌شود. بااینحال، اگر تمارین مناسب مراقبت از پوست را انجام دهید، می‌توانید چهره‌ای بشاش‌تر داشته باشید و از ظهور آثار پیری روی صورت‌، تاحدی جلوگیری کنید. در این مقاله، برخی از اسرار حفاظت از پوست در چهل سالگی و جوان نگه داشتن آن را بیان می‌کنیم.

نوع پوست خود را مجددا بررسی کنید

همانطور که ما پیرتر می‌شویم، پوست‌مان نیز پیر می‌شود و بافت‌های اِلاستین و کولاژن را ازدست می‌دهد. درنتیجه، پوست خشک شده و شل می‌شود. حتی اگر درطول زندگی‌تان پوست معمولی داشتید، متوجه می‌شوید که با گذر سن، پوست شما خشک‌تر می‌شود. این علامت، نشانه این است که شما باید محصول مراقبت از پوست خود را عوض کرده و از محصولاتی استفاده کنید که راه علاج پوست خشک هستند.
 

رژیم‌ سلامت پوست خود را ارتقاء دهید

تا به الان ممکن است از رژیم‌های مراقبت از پوست معمولی مانند تمیزکردن، تراشیدن و مرطوب کردنی استفاده کرده باشید که در گذشته خوب جواب می‌دادند. بااینحال، زمانی وارد دهه چهارم عمر می‌شوید، باید پوست خود را مجددا ارزیابی کرده و رژیم سلامت پوست خود را با تغییراتی که در پوست خود می‌بینید، ارتقاء دهید. دهه چهارم عمر، زمانی‌است که متوجه می‌شوید که چطور دراین مدت با پوست خود رفتار کرده‌اید – همینطور متوجه می‌شوید که برای تنظیم رژیم سلامت پوست خود، به چه چیزهایی نیاز دارید. اگر شما همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده می‌کرده‌اید و تمارین پیشگیری مناسب روی پوست را انجام داده‌اید، احتمالا پوست شما، تفاوت زیادی نشان نخواهد داد. بااینحال، اگر درتمام این سال‌ها از پوست خود غافل بوده‌اید، متوجه می‌شوید که هرچه سن‌تان بالاتر می‌رود، چروک‌های ریز و خطوط نازک روی صورت، برجسته‌تر می‌شوند.
 

از محصولات مراقبت از پوست ضدپیری استفاده کنید

امروزه، استفاده از دستورات مراقبت از پوست ضدپیری، بسیار رایج است. این محصولات پوستی، شامل مواد بخصوصی هستند که به نرمی پوست و مبارزه با علائم پیری کمک می‌کنند. بدنبال محصولاتی باشید که مواد آلفا هیدروکسی اسید و ریتینوید را درخود داشته باشند. این مواد، نه‌تنها سلول‌های پوست را برای تولید کولاژن تحریک می‌کنند، بلکه در کم‌کردن ظهور چروک و خطوط صورت نیز کمک می‌کنند.
 

با جوش‌های صورت مقابله کنید

بخاطر تغییرات هورمونی که بدن دچار آنها می‌شود، جوش، مسئله پوستی رایجی در دهه چهل زندگی است. جوش بزرگسالی، مسئله پوستی مهمی است. بنابراین شما باید از محصولات پوستی مخصوص جوشی استفاده کنید که علت اصلی جوش را مشخص کرده و بطور اساسی با آن مقابله کند.
 

کمتر از لوازم آرایشی استفاده کنید

وقتی خانم‌ها به دهه چهارم زندگی می‌رسند، معمولا برای پوشاندن علائم پیری و بشاش‌تر نشان دادن چهره‌ خود، از مواد آرایشی بیشتری روی پوست استفاده می‌کنند. بااینحال، اینکار تاثیرات مضری روی پوست می‌گذارد؛ درواقع، مواد آرایشی سنگین و پودرهای فشرده بیش‌از اندازه باعث ایجاد اثرات لایه‌ای شده و چین‌وچروک و خطوط ریز پیری را بیشتر نشان می‌دهد. بعلاوه، ممکن است مواد شیمیایی ناملایمی که دراین محصولات وجود دارند وارد پوست‌ شده و باعث نابودی بافت‌های داخلی صورت شوند. درعوض شما باید از محصولات پوستی کِرِمی و مایعی استفاده کنید که نه‌تنها خطوط پیری روی صورت را نشان نمی‌دهند، بلکه پوست را نرم و صاف می‌کنند. بدنبال مواد آرایشی باشید که موادی مانند پترولاتیوم و گلیسیرین داشته باشند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت