loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 171 1394/08/07 نظرات (0)

 پنج تکنیک فصل زمستان برای ست کلاه و هد

 پنج تکنیک فصل زمستان برای ست کلاه و هد

کلاه وهد، فقط برای پوشاندن موهای بد حالت نیست، بلکه یکی از اجزای کلیدی استایل شما، در فصل زمستان می باشد که می تواند تاثیر زیادی در شیک به نظر رسیدن شما داشته باشد، به طور مثال در فصل تابستان، کلاه های نقاب دار، محافظ خوبی برای جلوگیری از رسیدن نور خورشید به پوست تان می تواند باشد، ودر فصل زمستان هم برای گرم نگه داشتن سروصورت تان کاربرد دارد.

در این مطلب ما به شما چند روش،‌ست کردن کلاه های مختلف را آموزش می دهیم.

۱) از رنگ های مختلف استفاده کنید

برای انتخاب رنگ کلاه تان، سعی کنید از رنگ های روشن استفاده نمایید، امروزه در فروشگاه ها انواع کلاه ها از لبه داروکابویی تا اسپرت، یافت می شوند که تنوع رنگی زیادی هم دارند.

۲) انتخاب مدل مناسب با استایل تان:

شما باید تشخیص دهید که چه مدل کلاهی متناسب با استایل شما خواهد بود، به طور مثال کلاه های لبه دار مناسب برای باشگاه، واستایل های اسپرت می باشد.

۳)کلاه های خاکستری:

این رنگ را فراموش نکنید، خاکستری مناسب ترین رنگ در کلاه های زمستانی می باشد، زیرا به تیرگی رنگ مشکی نیست، وهم چنین مانند رنگ سفید، خیلی روشن نسیت، رنگی با تن میانه است، که با هررنگ دیگر در استایل تان می تواند متناسب باشد.

 پنج تکنیک فصل زمستان برای ست کلاه و هد

۴)استفاده از مدل های فانتزی:

یک سری مدل های فانتزی، جدیدا در مجلات مدوفشن به کرات دیده شده است، این مدل ها در دونوع ساده وطرح دار هستند، که مدل های طرح دار، طرفداران بیشتری دارد، هم چنین نکته ای که باید در استفاده از آنها مدنظر داشته باشید، این است که از رژ لب های پررنگ، مانند قرمز یا شاه توتی استفاده نمایید، تا جذاب تر شوید.

 پنج تکنیک فصل زمستان برای ست کلاه و هد

۵)کلاه ها و مکان و شرایط استفاده از آنها:

در مراسم ومهمانی های رسمی استفاده از کلاه، جالب نسیت، اما اگر از کلاه های لبه دار چرم استفاده می نمایید، می توانید با دامن ویا لباس های مهمانی تان آنها را ست کنید،به صورت کلی برای مواقعی که استایلی ساده واسپرت دارید، کلاه ها می توانند، ترکیب خوبی همراه با دیگر اجزاء، ایجاد کنند.

 پنج تکنیک فصل زمستان برای ست کلاه و هد

 پنج تکنیک فصل زمستان برای ست کلاه و هد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت