loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1039 1394/08/07 نظرات (0)

ست کردن کت های سفید با شلوار و دامن در زمستان

ست کردن کت های سفید با شلوار و دامن در زمستان

کت ها و پالتوهای سفید را در فصل سرما فراموش نکنید، برخی در فصل زمستان فقط از چند رنگ محدود استفاده می کنند، د ر حالی که انواع رنگ هایی که در فصل تابستان کاربرد دارند می توانید در فصل زمستان هم استفاده نمایید، در این مقاله برای ست کردن کت ها و پالتوهای سفید، با هر استایلی، راهکارهایی را به شما ارائه می کنیم.

۱)کت سفید و جین:

اگر از ترکیب کت سفید ویک شلوار جین استفاده نمایید، بدون شک استایلی جذاب خواهید داشت، برای زیر کت تان هم بهتر است از رنگ مشکی استفاده نمایید، تا نمایی زیباتر داشته باشد.

ست کردن کت های سفید با شلوار و دامن در زمستان

۲)ست کت سفید با دامن کوتاه:

در فصل زمستان هم می توانید از دامن وشلوارک های کوتاه استفاده نمایید، ترکیب این عناصر با دامن کوتاه بسیار جالب خواهد شد، برای این که بدنتان گرمایش را ازدست ندهد هم باید از لگ های زمستانی استفاده نمایید.

۳)ترکیب سفید با رنگ های ملایم:

سفید اگر با رنگ های ملایمی مثل صورتی کم رنگ، یا آبی آسمانی، وبه صورت کلی هر رنگی که تن ملایمی دارد ترکیب شود، نمایی بسیار زیبا پیدا خواهد کرد، می توانید در زیر کت تان از این رنگ ها استفاده نمایید.

ست کردن کت های سفید با شلوار و دامن در زمستان

۴)استفاده از کلاه:

استفاده از کلاه های تابستانی برای ست با کت های سفید، هم بسیار زیاد در مجلات مد وفشن دیده شده است، در فصل زمستان هم اشعه های مضر نور خورشید وجود دارند وشما باید پوست خود را در مقابل این اشعه ها محافظت کنید شما می توانید از هر مدلی استفاده نمایید، همان طور که در تصاویر زیر می بینید، محدودیتی درا نتخاب کلاه نخواهید داشت.

۵)ست کت های سفید با کفش های پاشنه دار:

سعی کنید کت های سفید را با اجزاء لوکس ست کنید، وازست های اسپرت و روزمره خود جهت ترکیب با رنگ های دیگر بهره بگیرید، یکی از اجزای لوکسی که می توانید استفاده نمایید استفاده از کفش های استفاده از کفش های پاشنه دار است، کفش های پاشنه دار با کت های نیمه بلند نمای بهتری خواهند داشت.


ست کردن کت های سفید با شلوار و دامن در زمستان

ست کردن کت سفید در زمستان


منبع و گردآوری:مجله زیبایی لایت مد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت