loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 701 1394/03/31 نظرات (0)

چگونه با آرایش کردن صورت را لاغر تر نشان دهیم؟

چگونه با آرایش کردن صورت را لاغر تر نشان دهیم؟

اگر به دنبال راه‌هایی هستید که سریع‌تر بتوانید خود را لاغرتر نشان دهید، بد نیست که به روش‌هایی که با استفاده از آرایش کردن می‌توانید صورت خود را لاغر نشان دهید توجه کنید. این روش‌ها زودتر و سریع‌تر از باشگاه رفتن شما را لاغر نشان می‌دهند.


نکته ۱: از تفاوت رنگ استفاده کنید

حتماً شما هم با این موضوع هم عقیده هستید که ایجاد تفاوت رنگ در صورت می‌تواند شما را لاغرتر نشان دهد. مطمئن نیستید؟ پس بد نیست که کمی از رنگ‌های برنزه یا روشن کننده برای گونه‌ها، بینی و چانه استفاده کنید. نتیجه آنقدر متعجب کننده خواهد بود که خواهید دید اگر نکات آرایشی را درست در جای خود استفاده کنید می‌توانید صورتی باریک‌تر داشته باشید.

 

 

نکته ۲: شکل ابروهای خود را تغییر دهید

اگر دهه ۹۰ میلادی را به یاد داشته باشید یا حداقل فیلم‌های آن دوران را ببینید، متوجه می‌شوید که ابروهای باریک و نازک بسیار مد بود؛ اما خب با توجه به تغییر زمان و شرایط امروز می‌توانید از ابروهای پهن و زاویه‌دار استفاده کنید. این ابروها به شما کمک می‌کنند تا صورتتان لاغرتر از همیشه به نظر برسد. پس فرصت را از دست ندهید و بگذارید ابروهایتان پرپشت شود.

 

 نکته ۳: به چشمان خود توجه کنید

با توحه به اینکه اکثر زنان و دختران این روزها مشغول به فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی هستند، استرس و خستگی ناشی از این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیری در چهره و صورتشان داشته باشد. یکی از این تاثیرها، تیره شدن زیر چشمان است. باید با استفاده از کانسیلر، خط چشم، ریمل و استفاده از رژ گونه این سیاهی را بر طرف کنید.

 

نکته ۴: به موهای خود توجه کنید

موهای صاف و بلند صورت شما را درازتر و موهای لایه لایه کوتاه شده که اندازه‌شان تا شانه‌هایتان برسد صورت شما را گردتر نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید صورتتان باریک‌تر دیده شود می‌توانید با مدل موهای خود اینکار را بکنید. به مدل موی بعدی خود فکر کنید و حتماً اگر می‌خواهید صورتتان بلندتر و باریک‌تر دیده شود قبل از کوتاه کردن موهایتان با آرایشگر خود مشورت کنید.

 

 نکته ۵: به آرایش چشم اهمیت دهید

این نکته بسیار حائز اهمیت است. چرا که با داشتن آرایش مناسبی برای چشم‌هایتان می‌توانید صورت خود را چند درجه لاغرتر نشان دهید. این آرایش چشم اگر چیزی شبیه سایه‌های شکل چشم گربه باشد می‌تواند صورتتان را به شکل خوبی لاغر نشان دهد. وقتی در حال آرایش چشمانتان هستید به گوشه‌های چشم توجه ویژه‌ای کنید تا درست و خوب آرایش شوند.

چگونه با آرایش کردن صورت را لاغر تر نشان دهیم؟

و درنهایت، بد نیست همه این موارد را با هم امتحان کنید. ولی فراموش نکنید که این‌ها همه موارد موقتی هستند و کمک زیادی به شما در لاغر شدن نمی‌کنند. رژیم غذایی مناسب و ورزش را فراموش نکنید.


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت