loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 537 1393/07/11 نظرات (0)

پاییز از راه رسیده و حال و هوای ما هم عوض شده ، با تغییر در فضای اطرافمان می توانیم رنگ تازه ای به همه چیز ببخشیم، اما چگونه خانه‌ خود را برای پاییز به روز کنیم‌؟


چگونه خانه خود را برای پاییز مرتب و طراحی کنیم؟


 همیشه یک لحظه خاص و به ظاهر جادویی وجود دارد که انگار تابستان در آن لحظه به پایان می‌رسد و حس می‌کنید که ‌پاییز فرا‌رسیده‌. یکی از اولین نشانه‌ها برای من وقتیست که قبل از رفتن به محل کارم‌، برای خرید قهوه توقف می‌کنم و می‌بینم که نگهبانان مدارس مشغول رد‌کردن بچه‌های دبستانی از خیابان و به سمت مدرسه هستند‌. معمولا حس پاییز زودتر از تاریخ و هوای سردش می‌رسد‌ و خانه‌هایمان مکان مناسبی برای جشن گرفتن این تغییرات است‌. پس از یک تابستان طولانی که در آن تمرکز عمدتا بر وقت گذرانی در بیرون از خانه است‌، ناگهان پاییز می‌رسد و ما باید بر داخل خانه تمرکز کنیم. وقت آن رسیده که آشیانه‌ خود را ساخته و قبل از رسیدن آن شب سرد در کنار آتش‌، کمی دور و اطراف را مرتب کنیم‌.

برای این کار تمام حواسمان را درگیر می کنیم:

1. لامسه

پاییز و زمستان همیشه یرای من فصل‌هایی پر از لامسه بودند. اولین شبی که با یک پتوی اضافی می‌خوابم یا احساس پتوی پشمی روی پوستم مانند تصویری بیاد ماندنیست. پس هنگامی که می‌خواهم خانه‌ خودم را برای پاییز آماده ‌کنم‌، کار خود را از منسوجات آغاز می‌کنم‌: مثل چند بالشتک پشمی تزئینی‌، شاید با طرح‌ چهارخانه قرمز‌، یا یک بافتنی سنگین پشمی یا کشمیری برای مبل‌. خلاصه هر چیزی که حس گرم شدن به شما بدهد برای این کار مناسب است‌.

2. بویایی

چه بوی شمع‌های عطرآگین باشد و چه بوی پای سیب درون فر‌، حس بویایی از حواس بسیار محرک در بدن است‌. با فصل جدید‌، نگاهی به شمع‌هایتان بیاندازید و ببینید آیا نیاز به تعویض آنها دارید یا خیر‌، شاید عطر‌های جنگلی بهتر باشد‌؟ شاید هم عطر کرنبری و مرکبات‌؟


چگونه خانه خود را برای پاییز مرتب و طراحی کنیم؟


3‌. بینایی

خوشبختانه مادر طبیعت بخش سخت کار ما را انجام داده است‌. اگر از رنگ‌های قهوه‌ای تیره‌، زرد برنجی‌، سبز تیره و رسی و سایر رنگ‌های غنی پاییزی استفاده کنید‌، نیمی از کار را انجام داده‌اید‌. برای این کار هم بهترین منبع‌، طبیعت است‌. می‌توانید حلقه های گل یا چیدمانی از برگ‌های زرد پاییزی ریخته شده از درختان را در ورودی خانه یا کنار میزتان استفاده کنید‌.
ایده های پاییزی تزئین منزل با الهام از طبیعت را حتما ببینید .

4‌. نظم و ترتیب

درست است که نظم و ترتیب جزء حواس پنج‌گانه نیست‌، اما بگذارید نام آن را حس آرامش بگذاریم‌. من شخصا از طرفدار‌های خانه ‌تکانی پاییزی هستم تا خانه تکانی بهاره‌. بعد فعالیت‌های خارج از خانه و مسافرت‌های تابستانی‌ طولانی‌، پاییز برای من زمان مناسبی است تا چشم از باغ بردارم و به مرتب کردن داخل خانه‌ خود بپردازم‌. در حقیقت من چند آخر هفته‌ اخیر را تماما صرف مرتب کردن کمد‌ها و جابجایی لباس‌های تابستانه با پاییزی کرده‌ام‌.‌ این کار به من آرامش می‌دهد و صبحم را آسان‌تر می‌کند‌. علاوه بر این من یک سرویس چینی فراموش شده‌ طرح‌دار قهوه‌ای رنگ در این میان پیدا کردم که جای بشقاب‌های سفید ساده‌ای که اغلب تابستان از آن استفاده کردیم را گرفته‌ است‌. مانند هر زمان دیگری‌، پاییز وقت مناسبیست تا خانه‌ خود را مرتب کنیم و همه‌چیز را برای آمدن فصل جدید آماده کنیم‌.

نویسنده‌: اسکات میچام وود‌،طراح دکوراسیون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت