loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 59 1395/07/13 نظرات (0)

چه چیزی زیر پلیور مان بپوشیم؟ +تصاویر

چه چیزی زیر پلیور مان بپوشیم؟ +تصاویر

وقتی هوا سرد می‌شود، رسماً آب‌وهوا حال و هوای پلیور به خودش می‌گیرد. پوشیدن پلیور کلفت و راحت یکی از لذت‌های مد پاییز و زمستان است. ژاکت‌های بافتنی گرم‌ونرم هستند، و در حال حاضر برخی سبک‌های آن‌ها عرضه‌شده‌اند.در لایت مد به شما یاد می‌دهیم که چگونه زیر پلیورتان لباس بپوشید.

اگر ژاکت گرم‌ونرم شما فیت بدن شما نیست، به‌سختی می‌توانید شکل نرمال بدنتان را نشان دهید. یکی از راه‌های حفظ حالت انحنای بدن در زیر یک ژاکت ضخیم، گشاد، و یا بی‌شکل، بزرگ نشان دادن سینه است. ساده‌ترین راه برای انجام این کار پوشیدن لباس‌زیر اسفنجی و جک دار است.

لباس‌زیرهای اسفنجی و جک دار در رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی هستند. پوشیدن آن زیر ژاکت شما را شکیل‌تر و جمع و جورتر نشان می‌دهد.

یکی از مزایای پوشیدن ژاکت این است که بافتنی‌ها به شما شانس پوشیدن لباس‌زیرهای نازک، توری، و یا گیپوری را می‌دهند. لباس‌زیری که کاملاً توری یا گیپوری است را امتحان کنید.

ازآنجایی‌که پلیورها ساختار ندارند و شکیل نیستند، ممکن است بخواهید لباس‌زیرتان هم بدون ساختار باشد. گاهی زیر پلیورتان لباس‌زیر اسپرت نخی یا همان بدون فنر بپوشید. ژاکت شل و گشاد به شما اجازه می‌دهد تا هر چه دلتان می‌خواهد زیرش بپوشید.

اصولاً بافتنی‌ها باعث خارش و تحریک پوست ظریف بدن به‌خصوص بالاتنه می‌شوند. یک تاپ زنانه می‌تواند لایه‌ای نرم بین پوست شما و ژاکت فراهم کند. شما می‌توانید تاپی ساده، رنگی، و یا بنددار بپوشید. ما پیشنهاد می‌کنیم که از تاپ نرم استفاده کنید. اگر تاپ به‌اندازه کافی بلند است، حتی می‌توانید دکمه‌های پایین ژاکتتان را نبندید.


چه چیزی زیر پلیور مان بپوشیم؟ +تصاویر

البته، شما همیشه می‌توانید پلیورتان را بدون لباس‌زیر یا تاپ بپوشید. چون بافتنی‌ها زیاد بدن‌نما نیستند و کمتر در معرض دید هستید. زنانی که دوست ندارند اندام خود را نشان دهند می‌توانند از نیم‌تنه استفاده کنند.

هر آنچه برای پوشیدن انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که به‌خوبی متناسب و فیت بدن شماست. لباس‌زیرتان را فدای پلیورتان نکنید، یعنی چون پلیورتان گشاد و شل است، حتماً نباید لباس‌زیرتان هم نامتناسب و شل باشد. لباس‌زیری که فیت بدن شما باشد، همیشه ظاهر و احساس بهتری به شما می‌دهد.


#لباس-زیر #بافتنی #لباس-زیر-پلیور #لباس-زیر-مناسب #سوتین-مناسب #سوتین-جکدار #سوتین-اسپورت
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت