loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 191 1394/07/25 نظرات (0)

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟
خوب تابستان گرم و پر هیجان امسال هم که سلانه سلانه مشغول خواندن غزل خداحافظی است. طوفان کرج و تهران هم که دیروز همه اهالی شهر را غافل گیر کرد و پاییز زودتر از موعد به شهر ما رسید!
راستی شما در مورد استایل پاییزی خودتان چه فکری کرده‌اید؟ چه سبکی برای خودتان در نظر گرفته‌اید؟ چه لباس جدیدی می‌خواهید بخرید؟‌ پالتوی
پشمی، ژاکت بافت، نیم بوت جیر یا چکمه چرم؟
امروز ما سری به جدیدترین موج‌های فشن در دنیا زدیم تا ببینیم قرار است مردم جهان در پاییز ۲۰۱۵ چه سبک‌هایی از لباس را به تن کنند و به خیابان بیایند. تعدادی از این استایل‌ها را به عنوان پیشنهاد برایتان انتخاب کردیم و معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید از آن‌ها الهام بگیرید و تیپتان را به سمت جدید‌ترین طراحی‌های دنیا ببرید.


نکته‌‌ای که در مورد امسال باید ذکر کنیم این است که برای پاییز در اکثر کالکشن‌های پاییزیِ دیزاینر‌های معروف، تم لباس‌ها به سبک دهه ۷۰ میلادی برگشته و رنگ‌ها به سمت رنگ‌های طبیعی و الهام‌گرفته شده از طبیعت بازگشته است. رنگ‌هایی مثل نارنجی سوخته، زیتونی، سبز ارتشی و قهوه‌ای، نقش محوری در طراحی لباس ها بازی می‌کنند و سبک‌ها اکثراً برگرفته از سال‌های قدیم و یک جورهایی وینتج طور هستند. البته نه خیلی قدیمی فقط حدود چهل سال قبل. مطمئن هستیم یا خودتان، یا مادر و مادر بزرگ‌تان در گنجه لباس‌های قدیمی خودشان کلی از این طرح‌ها دارند كه به درد امسال پاييز مي‌خورد. پس امسال، سال قرض گرفتن از گذشته ‌است.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟


سبک فرینج (Fringe) که دورانش بعد از دهه ۷۰ میلادی کم‌کم رو به افول می‌رفت، امسال دوباره جانی تازه گرفت و سر و کله‌اش به نوعی تقریباً در کالکشن هر دیزانری که ما دیدیم، پیدا می‌شود. این سبک در کشور ما به سبک لباس‌های حاشیه‌دار و اصطلاحاً ریش‌ریش گفته می‌شود. برند آمریکایی مایکل کورس (Kors Micheal) در طراحی‌هايش خیلی ازین سبک استفاده کرده و امسال اکثر مردم فرینج را به سبک نیویورکی می‌شناسند.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟



سبک لباس‌های هنری و رنگارنگ، موهای بلند و بعضاً بافته، اکسسوری و بدلیجات درشت و رنگی، دامن‌های گشاد و طرحدار، که به خصوص این روزها در بین قشر روشن‌فکر شهر طرفدار‌های زیادی دارد، نام جالبی هم دارد. استایل بوهمیایی (Bohemian Style) از این جهت که مورد پسند جامعه هنری است، همیشه نظر دیزاینر‌ها را به خود جلب کرده است و در این پاییز هم در میان طراحی‌ها پیدا می‌شود. البته امسال این طرح‌ها از حالت اغراق آمیز و غلو‌ّ شده‌ی گذشته‌اش(دهه ۷۰ میلادی) درآمده و استایلی مینیمال و مدرن و ساده‌تر به خود گرفته است.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟



در اکثر فشن شوهای امسال یقه اسکی سفید (اسم بریتانیایی‌اش یقه پولو است) در طراحی‌های ست‌های لباس مردانه و زنانه خیلی به چشم می خورد. شاید این هم برای خودش یک موج جدید فشن باشد. شما هم می‌توانید امتحان کنید! رنگ سفید به همه رنگ می‌آید و می‌توانید با هر چی دلتان بخواهد ستش کنید. یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین جزئیات استایل در فصل سرد پوشیدن یقه اسکی است.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟


حالا وقت آن است که بلوز‌ها و پیراهن‌های قدیمی‌ مادرتان، که با یک پاپیون پارچه‌ای خوشگل در جلوی سینه تزئین شده‌اند را از ته گنجه بیرون بیاورید و امتحانش كنيد. امسال یک جورهایی سال ‌همین لباس‌هاست. این نوع لباس‌ها به سبک ایوز سنت لورن (yves saint laurent) و کوکو شنل (coco chanel) شناخته می‌شوند. چرا که این دیزانر‌ها در دهه ۶۰ میلادی با علاقه‌ی بالایی طراح‌هایی با این سبک خلق می‌کرده‌اند.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟

این بافتنی‌های آزاد و گشاد هم که خوراک استایل خسته‌ی جوانان امروزی است. این استایل کلی هم اکسسوری دارد. شال‌ گردن بلند، کلاه‌های بافتنی شل و رها و ساق و دستکش با این طرح می‌تواند تیپتان را بسازد. اصلاً این سبک حرف ندارد هم راحت و گرم است و هم ظاهری بی‌نهایت جذاب و متفاوت بهتان می‌دهد. اگر جوان هستید، دانشجویید، هنرمندید، حتی کارمندید و برای محل کارتان لباس گرم و راحت می‌خواهید، این استایل از آن‌ به درد بخور‌هاست که امسال هم خیلی خواهان برایش پیدا شده است.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟

در طراحی‌های پاییزی لباس‌های پشمی با طرح چهارخانه درشت سفید و مشکی، برای انواع لباس استفاده شده است. با کاراکتر سنگین و جدی که به ظاهر می‌دهد، از قدیم‌الایام طرفداران فراوانی به خودش جلب کرد و روز به روز به تعدادشان اضافه می‌شود. حتی برند‌هایی مثل گوچی از این طرح برای دوخت کت و شلوار مردانه استفاده کرده‌اند. تعداد زیادی از ستارگان سینمایی در مراسم فرش قرمز این طرح را می‌پوشند.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟

اگر هم که قرار باشد پاییز و زمستان سخت و برفی داشته باشیم، پالتوی یقه خزدار دوباره به بازار می‌آید. البته این دفعه اصلاً هم خز نیست و خیلی هم مُد است! در انتخابشان شک نکنید. اگر یک پالتوی پشمی داشتید که چند سال پیش نوار خز‌دار دور یقه را ازش کنده‌اید ، بد نيست آن را دوباره سر جایش برگردانید. دلچه گابانا و گوچی کلی ازین طرح در کالکشن پاییزی و زمستانه خودشان دارند.

امسال پاييز چه لباسی بپوشيم؟


درآخر این را اضافه کنم که طبق چیزی که در مطالب قبلی به شما گفته بوده‌ایم، پرداختن به جزئیات به ظاهر بی‌اهمیت می‌تواند استایل شخصی خود شما را معرفی کند. برای نونوار شدن لازم نیست کرور کرور پول رایج مملکت را خرج کنید تا تیپتان با پاییز سال قبل فرق داشته باشد. گاهی وقت‌ها یک سری تغییر کوچک استایل شما را از این رو به آن رو می‌کند. بياييد بيشتر در موردش فكر كنيم.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت