loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 377 1394/07/06 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/751492/wWw_LiteMode_iR_4-%20Copy.jpg

پوشیدن لباس متناسب با فرم بدنمان!!

امروزه یکی از چالش های بزرگ افراد مخصوصا خانم ها اینست که چه لباسی بپوشند که متناسب با فرم بدن آنها باشد و به قول خودمانی بهشان بیاید؛ تنوع زیاد لباس ها و مد شدن سریع مدل های جدید انتخاب را سخت تر هم کرده است. متخصصین مد اعتقاد دارند که مهم نیست که شما چه نوع استایلی دارید بلکه مهم اینست که بدانید چگونه می توانید به بهترین شکل ممکن  اندام خودتان را نشان دهید. مد ابزارهایی مثل آرایش، مدل مو و لباس و ... را در اختیار شما می گذارد تا خودتان را زیباتر جلوه دهید. شما می توانید با انتخاب لباس مناسب نواقص بدن خود را مثل اضافه وزن، قد کوتاه، بدن زاویه دار و ... بپوشانید و تعادل را در بدن خود ایجاد کنید.

زنانی که بدن مثلثی یا گلابی شکل  دارند
بارزترین ویژگی این افراد پاها، کمر و باسن متناسب است که این افراد را بسیار جذاب می کند. مشکل این زنان اینست که بالاتنه بلندی دارند و باید طوری لباس بپوشند که بالاتنه آنها کوتاه تر و پایین تنه آنها بلندتر به نظر برسد.
اگر جزو این گروهید باید با پوشیدن لباس هایی مثل ژاکت کاری کنید تا بالاتنه شما تو پر تر و حجیم تر به نظر برسد. تاپ های تک شانه، لباس هایی با آستین سه ربع و تاپ های یقه باز همگی برای شما مناسب اند.
پوشیدن شلوارهای پاچه گشاد به متناسب به نظر رسیدن فرم بدن شماکمک می کند. شما باید بالای چشم تان را با رنگ های روشن آرایش کنید و پوشیدن لباس های یقه قایقی،دارای خطوط افقی، تزیین شده (با سنگ، پولک و ...)، استفاده از طلا و جواهرات بالاتنه شما را برجسته تر می سازد. انتخاب لباس های طرح دار برای پایین تنه و شلوارهای شما مناسب است، اما سعی کنید که رنگ های تیره را به کار ببرید.

پوشیدن لباس متناسب با فرم بدنمان!!

 
زنانی که بدن های گرد و دایره ای شکل دارند
بارزترین ویژگی این افراد شانه های لاغر و ساق پای زیبا است. این افراد اغلب دوست دارند بدن شان را بپوشانند ولی باید دقیقا خلاف این کار را انجام دهند تا زیباتر و جوان تر به نظر برسند؛ مخصوصا نمایش گردن، ساق پا و ساعد زیبایی این افراد را دو چندان می کند.
اگر بدن شما این مدلی است سعی کنید از لباس های رسمی مثل کت های تک که نه اسپرت هستند و نه مجلسی استفاده کنید. همچنین با پوشیدن لباس های دارای لبه های نامتقارن سعی کنید زوایا و خطوطی را در شکل ظاهری اندامتان ایجاد کنید. پوشیدن لباس های خفاشی، لباس های یقه شالی و یقه باز بر جذابیت شما می افزاید.
زنانی که اندام گرد و دایره ای دارند معمولا پاهای زیبایی دارند و بنابراین باید از این مزیت برای افزایش جذابیت خودشان استفاده کنند. با انتخاب شلوارهای راسته با پاچه های تنگ یا شلوارهای دمپا گشاد همراه با پوشیدن کفش های پاشنه بلند می توانید وزن تان را کمتر نشان داده و جذابیت پاهای تان را افزایش دهید.
انتخاب لباس هایی که پارچه های طرح دار داشته باشند برای شما بسیار عالیست، مخصوصا برای لباس های بالاتنه. به دنبال پارچه های  با طرح های گلدار یا هندسی باشید، طرح های ریز برای شما خیلی موثر نیستند. پارچه های وزن دار(مثل کتان های کلفت و پشم) که دارای ساختار طبیعی بیشتری هستند را انتخاب کنید.


زنانی که اندام ساعت شنی دارد
بارزترین ویژگی افرادی که چنین اندامی دارند سینه های بزرگ، کمر باریک و باسن انحنا دار می باشد. زنانی که چنین اندامی دارند دارای جذابیتی طبیعی بوده و اکثر زنان به دنبال داشتن چنین اندامی هستند. اگر شما اندام ساعت شنی دارید بهتر است که تمام انحناهای بدن تان را به معرض نمایش نگذارید و پوشیدن لباس های ساده رمز جذابتر شدن شما خواهد بود.
 سعی کنید لباس های ساده با آستین سه ربع و یقه های معمولی که فقط گردن شما را به نمایش می گذارند، بپوشید و به هیچ وجه از کمربند برای نمایش دادن باریک بودن کمرتان استفاده نکنید. استفاده از لباس های مجلسی و دکلته های بلند و ساده که در ناحیه کمر چسبان اند و از کمر به پایین کمی گشاد می شوند شما را همانند شاهزاده ها جلوه خواهد داد.
دامن های تا زانو و یا پایین زانو( نه بالای زانو)، شلوارها و جین های پاچه گشاد و تنگ  کاملا مناسب چنین اندامی هستند. سعی کنید شلوارها و دامن هایی را بپوشید که انحنای طبیعی بدن شما را به خوبی جلوه دهند.
لباس های با پارچه های ساده و تک رنگ  را انتخاب کنید. پارچه های طرح دار  را انتخاب نکنید، چون زیبایی اندام شما را از بین می برند. از لباس های با پارچه های اضافه اجتناب کنید و سعی کنید لباستان کمی کش دار باشد. ست کردن رنگ های مختلف برای اندام شما عالی ست، ولی ظاهر تک رنگ داشتن برای شما بهترین است.

پوشیدن لباس متناسب با فرم بدنمان!!


زنانی که اندام خط کشی یا مستطیلی دارند
بارزترین ویژگی چنین زنانی اندام بلند، باریک و ورزشی آنهاست که باعث شده چنین افرادی خوش لباس باشند. اگر شما چنین اندامی دارید نباید از لباس های ساده استفاده کنید چون اندام شما را مستطیلی شکل نمایش می دهند و بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که انحناهایی در بدن شما ایجاد کنند و اندام شما را زنانه تر و دلربا نشان دهند. تاپ ها، بلوزها و پیراهن هایی که انتهای نامتقارن و انحنادار دارند کاملا مناسب اندام های خط کشی هستند.  شما به هیچ وجه نباید از لباس هایی که دارای دوخت های مستقیم و مربعی شکل هستند استفاده کنید چون دقیقا اندام شما را شبیه خط کش نشان می دهند. ضمنا لباس های یقه دراپه پشت گردنی، لباس های یقه شل گشاد و تاپ های دوبندی به جذابیت بیشتر اندام شما کمک می کند.
شلوارهای پاچه گشاد و شلوارهای فاق بلند که تا نزدیک ناف می آیند بسیار مناسب چنین اندامی هستند. لباس های کمربند دار نیز با توجه به زوایا و خطوطی که در سرتاسر بدن ایجاد می کنند به وقار و زیبایی اندام شما کمک می کند.
از پارچه هایی استفاده کنید که به نرمی و زنانگی اندام شما بیافزایند. پارچه های توری، ابریشمی یا پارچه های سبک که بطور طبیعی دارای پیچ ها و گره هایی باشند را انتخاب کنید. پیراهن ها و بلوزهای دارای تزیینات و جزئیات غیر منظم به بدن شما نرمی و زنانگی بیشتری می بخشد.


زنانی که اندام مثلث معکوس دارند
از ویژگی های بارز این اندام نیم تنه مخروطی، پاهای خوش فرم و کمر نسبتا باریک است. افرادی که چنین اندامی دارند پاهایشان شبیه پایه های مجسمه است. اگر اندام شما اینگونه است باید از لباس هایی استفاده کنید که نیم تنه پایینی شما را حجیم تر نشان دهد. استفاده از لباس های یقه دراپه و دارای یقه V شکل کمک می کند که نیم تنه بالای شما قوی تر و کم حجم تر به نظر برسد. اگر می خواهید ظاهر زنانه تر و لطیف تری داشته باشید باید از لباس های آستین کیمونو و پیراهن های تا زانو و یا بالای زانو استفاده کنید.
برای اینکه نیم تنه پایینی  خود را حجیم تر و پرتر نشان دهید از دامن های بلند یا شلوارهای پاچه گشاد و شل استفاده کنید. در واقع یک قاعده کلی برای این نوع اندام وجود دارد و آن این است که باید از شلوارها و دامن های گشاد استفاده کنند تا تناسب و توازن بدن شان حفظ شود.
از کفش ها یی استفاده کنید که دارای تزیینات و جزئیات بیشتری باشند. مورد مشابه برای طلا و جواهرات نیز صادق می باشد: از جواهرات کم و ظریفی برای گردن و گوشها استفاده کنید ولی النگو و دستبندها و حلقه های شلوغ و خلاقانه ای را انتخاب کنید. سعی کنید شلوارها و دامن هایی با رنگ های روشن و ملایم و طرح دار را انتخاب کنید ولی لباس های بالاتنه تان ساده و به رنگ تیره باشد تا ظاهری متناسب داشته باشید. همچنین به سایز کیف خود توجه داشته باشید، یک کیف با سایز کوچک مانع از اضافه کردن حجم بیشتر به بالاتنه شما می گردد، بنابراین از انتخاب کیف های بزرگ خودداری کنید.  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت