loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 493 1394/02/18 نظرات (0)

سه ترفند زیبایی برای خانم ها

سه ترفند زیبایی برای خانم ها
خانم های محترم آیا دوست دارید صبح که از خواب بیدار می شوید دغدغه آرایش کردن را نداشته باشید و به آسانی حاضر شوید؟ دراینجا می خواهیم این آرزو را برآورده کنیم.

با این ترفند ها شما می توانید با صرف حداقل زمان، مواد آرایشی و انرژی، پوست، لب و ابروهایی خیره کننده داشته باشید.

سه ترفند زیبایی برای خانم ها


    روش صحیح سایه زدن ابرو:
    داشتن ابروهایی که به صورت طبیعی پر پشت جلوه کنند کار سختی نیست. تنها کافی است یک برس ابرو یا مژه (چیزی شبیه به برس ریمل) را بردارید، آن را به خط چشم و یا سایه چشمی که یک یا دو درجه از رنگ ابرویتان تیره تر است، آغشته کنید و ابروی خود را با آن برس بزنید.

سه ترفند زیبایی برای خانم ها

    نرم کردن لبهای خشک:

    سرمای زمستان تقریبا لبهای همه را خشک و ترک خورده کرده است. یک مسواک قدیمی را به کرم لب مورد علاقه خود آغشته کرده و به عنوان لایه بردار از آن استفاده کنید. اصطکاکی که ایجاد می کند فوق العاده است و برای رنگ آن می توانید رژ لبی را انتخاب کنید که سرشار از آنتی اکسیدان است؛ برند “آودا (Aveda)” را می توانیم به این منظور به شما معرفی کنیم. رژ لب آنتی اکسیدان دار سبب می شود لبهایی نرم و لطیف داشته باشید.


    تقویت پوست هنگام خواب:
    برای داشتن پوستی درخشان بدون آرایش شبها پوست خود را با یک لایه بردار ملایم تمیز کرده و سلول های مرده را از سطح پوست بزدایید (برای این کار هم می توانید از لایه بردارهای آودا استفاده کنید). سپس قبل از رفتن به رختخواب از یک روغن صورت استفاده کنید.سه ترفند زیبایی برای همه خانم ها


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت